Jak zvládnout existenciální krizi a najít smysl života

01

Co je existenciální krize a jak ji poznáte

Existenciální krize je stav, kdy jedinec začíná pochybovat o smyslu svého života, cítí se ztracený nebo dezorientovaný ohledně svých hodnot a životního záměru. Existenciální krize může nastat v důsledku různých faktorů, jako jsou traumatické zážitky, ztráta blízkého, životní zvraty - rozvod, neuspokojivá práce nebo vztahy, otázky ohledně smyslu života a existence vůbec.

02

Jak se s existenciální krizí vypořádat

Existenciální krize jako každá jiná krize v sobě nese vývojový potenciál. Krize přináší řadu starostí a úskalí, ale na druhou stranu nabízí mnoho možností, jak v krátkém čase nově uspořádat váš svět. Terapie a konzultace v NEO Centru vám poskytnou cennou podporu v překonávání existenciální krize a budou vaši oporou při hledání cesty z krize ven. Rádi vám pomůžeme objevit nový směr ve vašem životě.

Tato webová stránka používá cookies

Můžete buď všechny povolit níže tlačítkem „Souhlasím se všemi“, odmítnout nebo nastavit podrobně "Detailní nastavení". Výběr můžete také později změnit. Více informací o cookies v Zásadách používání cookies.

Funkční cookies Tyto cookies jsou nezbytné pro správné fungování webové stránky a proto je není možné vypnout.
Analytické cookies Analytické cookies nám pomáhají sledovat a analyzovat způsob v systému Google Analytics 4 a Hotjar, jakým návštěvníci interagují s naší stránkou. Tyto informace nám umožňují vylepšovat obsah a poskytovat lepší uživatelský zážitek.
Marketingové cookies Čtení a zapisování cookies pro marketingové účely pro reklamní systémy jako je např. Google Ads či Sklik. Tyto cookies nám umožňují sledovat chování uživatelů a měřit výkon webu a efektivitu našich reklamních kampaní. Remarketingové cookies nám umožňují prezentovat vám personalizovanou reklamu na základě vašich předchozích interakcí s naší stránkou v systémech jako je Google Ads, Sklik. Touto volbou nastavíte také souhlas s odesíláním a zpracováním vašich osobních údajů společnosti Google pro účely cílení a vyhodnocování online reklamy a cíleného marketingu.
Combined Shape